Η παράλειψη πρωινού οδηγεί στην απώλεια βάρους

Μέθοδος της νηστείας.

Μελέτη αποκαλύπτει ότι η παράλειψη πρωινού κόβει περισσότερες από 300 θερμίδες καθημερινά.

Η απώλεια βάρους θα μπορούσε τελικά να είναι τόσο απλή με την παράλειψη ενός πρωινού γεύματος;

Η νηστεία μέχρι το μεσημεριανό γεύμα κάνει τους ανθρώπους να τρώνε κάπου 350 θερμίδες λιγότερο την ημέρα.

Τα ευρήματα της μελέτης από τα βρετανικά πανεπιστήμια Λάφμπορο και Μπέντφορντσερ υποστηρίζουν ένα αυξανόμενο σώμα αποδεικτικών στοιχείων ότι ο περιορισμός των θερμίδων μέσω της νηστείας αυξάνει την απώλεια βάρους, μειώνοντας ταυτόχρονα την πρόσληψη θερμίδων και ρυθμίζοντας τις ορμόνες που εμπλέκονται στην αποθήκευση λίπους.

Σε ένα πείραμα, στο οποίο συμμετείχαν 40 κορίτσια ηλικίας από 11 έως 15 ετών, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι η παράλειψη του πρωινού κάνει τους ανθρώπους να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες ημερησίως.

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό British Journal of Nutrition, έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενες έρευνες που υποδηλώνουν ότι η κατανάλωση πρωινού αυξάνει την απώλεια βάρους.

Πηγή: Daily Mail / Εικόνες Unsplash

Advertisements

1 Comment

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.