Πέντε πρωινά για απώλεια βάρους

Κανείς δεν μπορεί να βρει τι του ταιριάζει, αν δεν δοκιμάσει μερικές ιδέες.

Κακά τα ψέματα.

Δεν λένε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και ότι καλύτερα θα είναι να μην το παραλείπουμε, αν θέλουμε να χάσουμε βάρος;

Σύμφωνα με διατροφολόγους, ο καλύτερος τρόπος για να χαθεί βάρος, είναι να σιγουρευτούμε ότι τρώμε γύρω στις 300 με 400 θερμίδες.

Περίπου οι μισές από αυτές τις θερμίδες θα πρέπει να προέρχονται από υδατάνθρακες, περίπου το 15% θα πρέπει να είναι πρωτεΐνες, το ένα τρίτο υγιή λίπη και το υπόλοιπο, φυτικές ίνες και ζάχαρη.

Επειδή, όμως, δεν μπορούμε να υπολογίζουμε συνεχώς την ποσότητα του πρωινού, εδώ είναι μερικές ιδέες για έμπνευση:

-45 γραμμάρια κουάκερ, φτιαγμένα με μισή ποσότητα νερού και μισή ποσότητα γάκτος σόγιας χωρίς ζάχαρη, μια χούφτα βατόμουρα, μια κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδαι και λίγο σιρόπι σφενδάμου.

-Δύο αυγά σκραμπλ, 65 γραμμάρια σπανάκι, μια κουταλιά ψιλοκκομένο κρεμμύδι, ισή κουταλιά ελαιόλαδο, μια φέτα ψωμιού ολικής άλεσης και 75 γραμμάρια βατόμουρα ή σμέουρα.

-Δυο κουταλιές φυστικοβούτυρο απλωμένες σε μια φέτα ψωμιού ολικής άλεσης, με μια μπανάνα,πασπαλισμένη με λίγη κανέλα.

Επίσης, χρειάζεται προσοχή στα εξής βάσει ερευνών:

-Προτιμήστε δημητριακά με μεγαλύτερες νιφάδες, επειδή οι ερευνητές έχουν βρει ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερα δημητριακά, όταν τα μεγέθη των νιφάδων είναι μικρότερα.

-Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην απώλεια βάρους και μπορεί να βρεθεί στο γάλα, στο γιαούρτι και σε άλλα πρωτεϊνούχα ροφήματα. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

-Ενα μικρό επιδόρπιο με πρωινό μειώνει τη λαχτάρα για ανθυγιεινά τρόφιμα. Μια έρευνα βρήκε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν μια μικρή ποσότητα γλυκού, όπως σοκολάτα, μπισκότο ή κέικ, έχαναν περισσότερο βάρος σε σχέση με όσους δεν το έκαναν.

-Αν θέλετε το πρωινό σας να αποτελεί το βασικό σας γεύμα, δώστε βαρύτητα. Λέγεται ότι αποτελεί τον καλύτερο τρόπο, για να χάσει κάποιος βάρος. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν 1.400 θερμίδες για πρωινό, έχασαν περισσότερο βάρος από όσους κατανάλωναν το μισό. Βέβαια, δεν το ρίχνουμε στο φαγητό με τα υπόλοιπα γεύματα, τα οποία θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα μικρά.

Πηγή: indy100 / Εικόνες Pixabay

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.