Πέντε καλύτερα και πέντε χειρότερα πρωινά

Διατροφολόγος, από τη Βρετανία, μίλησε για τις τροφές που έχει ψηλά στη λίστα του για πρωινό, αλλά και για εκείνες που χρειάζεται οι άνθρωποι να αποφεύγουν να καταναλώνουν.

Ο Ρομπ Χόμπσον (Rob Hobson), με έδρα το Λονδίνο, θεωρεί τα αυγά κορυφαίο πρωινό, καθώς είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β, οι οποίες μετατρέπουν την τροφή σε ενέργεια στο σώμα.

Στην πρώτη θέση του καταλόγου του βρίσκεται μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με αυγά ποσέ ή σκραμπλ και ντομάτες στο γκριλ.

«Τα αυγά σας κρατούν χορτασμένους μέχρι το μεσημέρι και αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος», δήλωσε, επισημαίνοντας πως έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά για πρωινό, καταναλώνουν λιγότερο φαγητό καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Στη λίστα βρίσκονται άλλα δύο πιάτα αυγών: αυτό της σακσούκα (αυγά μέσα σε πικάντικη σάλτσα ντομάτας και πιπεριάς) και εκείνο ενός καπνιστού σολομού, με σπανάκι -πλούσιο σε σίδηρο- και βραστά αυγά.

Άλλη μία πρότασή του είναι μια φέτα ολικής αλέσεως με αβοκάντο και πασπαλισμένο τσίλι.

Στην πέμπτη θέση του καταλόγου του βρίσκεται ένας χυλός/πόριτζ με κουάκερ, γάλα ή φυτικό γάλα, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «τα φρούτα με συνδυασμό με υδατάνθρακες υψηλών ινών, πρωτεϊνες και υγιή λίπη μεγιστοποιούν την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών και διατηρούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα».

Ωστόσο, ο Ρομπ Χόμπσον εφιστά την προσοχή και σε τρόφιμα, που χρειάζεται να αποφεύγονται για πρωινό.

Στη λίστα του περιλαμβάνει πρώτες και καλύτερες τις μπάρες δημητριακών, καθώς όπως ανέφερε, είναι «φορτωμένες» με ζάχαρη.

«Προσπαθήστε να φτιάξετε τις δικές μπάρες με δημητριακά, για να ελέγχετε την ποσότητα της ζάχαρης, προσθέτοντας αποξηραμένα φρούτα και μπαχαρικά όπως η κανέλα», δήλωσε.

Επίσης, είπε ότι καλό θα ήταν να αποφεύγονται τα ροφήματα δημητριακών, επειδή κι αυτά είναι εμπλουτισμένα με ζάχαρη, αλλά και τα γλυκά δημητριακά για πρωινό και γενικότερα τα στιγμιαία πόριτζ.

Κι όσο για τη μαρμελάδα στο ψωμί;

Ο διατροφολόγος δεν θέλει ούτε να τη σκεφτεί. Οπως επισήμανε, «έχει υψηλά προστιθέμενα σάκχαρα και γι ‘αυτό, πρέπει να αποφεύγεται ή τουλάχιστον να περιορίζεται».

Πηγή: Daily Mail / Εικόνες Unsplash

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.