Μήπως πεινάτε μετά από έναν κακό ύπνο;

Ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας.

Είναι γνωστό ότι ένας καλός ύπνος τη νύχτα συνδέεται με την καλή λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου, τη συναισθηματική ευεξία και με μια ολόκληρη σειρά από άλλα οφέλη.

Επίσης, έρευνες έδειξαν ότι ο ύπνος συνδέεται και με την όρεξη.

Βοηθά στη ρύθμιση των ορμονών, όπως την γκρελίνη, που μας κάνει να αισθανόμαστε πεινασμένοι, και τη λεπτίνη, η οποία μας δίνει την αίσθηση του κορεσμού.

Σύμφωνα με το αμερικανικό Ινστιτούτο Καρδιάς και Πνευμόνων, αν κάποιος δεν έχει κοιμηθεί αρκετά, θα έχει ανεβασμένα επίπεδα γκρελίνης και μειωμένα λεπτίνης. Αυτό σημαίνει ότι θα αισθάνεται πιο πεινασμένος.

Μάλιστα, μια μελέτη του Βασιλικού Κολεγίου του Λονδίνου διαπίστωσε ότι κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται αρκετά, τρώνε κάπου 385 θερμίδες επιπλέον την ημέρα. Είναι σαν να τρώνε κάτι περισσότερο από ένα σακουλάκι πατατάκια.

Αυτό υποδηλώνει ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να συνδεθεί με την αύξηση του σωματικού βάρους με την πάροδο του χρόνου.

Έτσι, για να μην πεινάει κανείς το πρωί και «περιδρομιάζει» με ό,τι βρει, καλό θα ήταν να έχει φροντίσει να κοιμηθεί καλά για οκτώ ώρες τη νύχτα.

Πηγή: Her / Εικόνες Pixabay

Advertisements

1 Comment

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.