Τα πιο υγιεινά τρόφιμα για πρωινό

Είτε πρόκειται για το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είτε όχι, το πρωινό χρειάζεται να αποτελεί μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας.

Πολλοί διατροφολόγοι λένε ότι το φαγητό το πρωί είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να διαχειριστεί κάποιος, ή ακόμη και να χάσει βάρος.

Μια πιο λεπτή μέση ίσως είναι ένα σημαντικό κίνητρο.

Βέβαια, όλα τα τρόφιμα για πρωινό δεν επιφέρουν τα ποθητά αποτελέσματα. Ωστόσο, επτά τρόφιμα θεωρούνται πιο υγιεινά σε σχέση με άλλα.

1. Λιπαρά ψάρια

Τα ψάρια -όπως ο σολομός και το σκουμπρί- είναι από τις καλύτερες επιλογές πρωτεϊνών χάρη στα ισχυρά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία βοηθούν στην προστασία της καρδιάς. Πολλοί γιατροί συστήνουν την κατανάλωσή τους τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Ομως, μπορεί να τα βαρεθείτε για το δείπνο. Γιατί δεν τα βάζετε στο πρωινό σας;

2. Ελληνικό γιαούρτι

Είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνης, η οποία βοηθά στη δημιουργία μυών, γεμάτο με ασβέστιο και σίδηρο. Αν προστεθούν κάποια φρούτα πλούσια σε ίνες, θα σας βοηθήσουν να μην πεινάσετε μέχρι το μεσημέρι. Επιπλέον, το γιαούρτι δεν χρειάζεται να μαγειρευτεί.

3. Φρούτα

Μερικοί ανησυχούν για την υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλλά αν τα φρούτα παραλειφθούν, θα αποτραπεί η επίτευξη μιας καλύτερης ισορροπίας θρεπτικών ουσιών. Και σε αντίθεση με άλλα γλυκά, τα φρούτα βοηθούν σε μια λεπτότερη σωματική διάπλαση.

4. Αυγά

Θεωρείται το καλύτερο πρωινό, για να ξεκινήσει κάποιος τη μέρα του.

5. Βρώμη

Ενα κρεμώδες πόριτζ θα βοηθούσε να χαθούν μερικά κιλά. Μελέτη του Πανεπιστήμιου της Λουιζιάνα το 2013, έδειξε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν βρώμη για πρωινό, ένιωθαν πιο κορεσμένοι και περισσότερο σε θέση να ελέγξουν την όρεξή τους σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν διάφορα άλλα δημητριακά. Κι αυτό πιθανόν να οφειλόταν στην περιεκτικότητα των ινών.

6. Αβοκάντο

Αυτά τα κρεμώδη φρούτα είναι φορτωμένα με υγιή λίπη και βιταμίνες, που κάνουν το σώμα να αισθάνεται πολύ καλά. Μάλιστα, μια μελέτη του 2013 αποκάλυψε ότι οι λαοί που κατανάλωναν τακτικά αβοκάντο, διατηρούσαν ένα υγιέστερο βάρος και μείωσαν τον κίνδυνο ανάπτυξης μεταβολικού συνδρόμου.

7. Ξηροί καρποί ή βούτυρο ξηρών καρπών

Αν η μέρα σας προβλέπεται κουραστική, καταναλώστε μια χούφτα ξηρών καρπών ή απλώστε σε μια φέτα ψωμιού βούτυρο αμυγδάλου. Οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι με υγιή λίπη και διαθέτουν μια καλή ποσότητα πρωτεϊνών, ώστε να σας κρατήσουν κορεσμένους για ώρες.

Πηγή: CheatSheet / Εικόνα Pexels

Advertisements

1 Comment

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.