Επτά λάθη που πιθανόν κάνετε με το πρωινό σας

Νομίζετε ότι έχετε αρκετές υγιεινές επιλογές τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας;

«Το πρωινό μοιάζει με την πρώτη ενέργεια στην έναρξη ενός παιχνιδιού», δηλώνει διατροφολόγος.

«Μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις επιλογές γεύματος αργότερα μέσα στη μέρα», λέει η Τζώρτζια Μπέλας (Georgia Bellas), η οποία επισημαίνει επτά λάθη που κάνουν συνήθως οι άνθρωποι στο πρωινό τους και πώς μπορούν να τα διορθώσουν.

Η γκρανόλα κάνει καλό στην υγεία, σωστά;

Θεωρητικά, ναι. Αλλά αυτή που αγοράστηκε έτοιμη από κατάστημα, μπορεί να περιέχει σάκχαρα και κορεσμένα λίπη. Απλά, κάντε τη δική σας γκρανόλα στο σπίτι. Ανακατέψτε βρώμη με ξηρούς καρπούς, σπόρους, κανέλα, καρύδα και λίγο μέλι. Ψήστε στο φούρνο μέχρι να αποκτήσει ένα χρυσό χρώμα.

Τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά προϊόντα είναι καλύτερα από τα πλήρη!

Λάθος!!! Τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλατα, γιαούρτια κι άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα υποκαθιστούν την έλλειψη λίπους με σάκχαρα και τεχνητά γλυκαντικά. Κι αν το φυσικό γιαούρτι δεν είναι στο γούστο σας, προσθέστε κάποιο φρούτο ή λίγο μέλι για γλυκύτητα.

Δεν τα πάτε καλά με την πρωτεΐνη.

Αρκεί να γνωρίζετε ότι ένα πρωινό υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, σας εξασφαλίζει κορεσμό. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να φάτε πολύ στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. Τα αυγά είναι μια μεγάλη πηγή υγιεινών λιπών και πρωτεϊνών και μπορούν να μαγειρευτούν με διάφορους τρόπους. Αν δεν σας αρέσουν, δοκιμάστε νιφάδες βρώμης, φαγόπυρο ή γιαούρτι.

Προτιμάτε ασπράδια αντί ολόκληρα τ΄ αυγά.

Τα ασπράδια έχουν λίγες θερμίδες, αλλά η διατροφική αξία του αυγού βρίσκεται στους κρόκους. Μάλιστα, μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι το λίπος στους κρόκους δεν επηρεάζει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. Βάλτε μια καλή ομελέτα στο πρωινό σας, για να πάρει το σώμα σας όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται, προκειμένου να είναι υγιές.

Ξεκινάμε τη μέρα μας με χυμό.

Ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού το πρωί ακούγεται εξαιρετικά καλό, αλλά όχι αν εξετάσετε πόσα πορτοκάλια χρειάστηκαν. Γιατί δεν τρώτε ολόκληρα τα φρούτα; Επιπλέον, αν επιλέξετε κάποιο χυμό του εμπορίου, πιθανότατα θα περιέχει ζάχαρη. Εναλλακτικά, φτιάξτε ένα χυμό με βάση κάποιο λαχανικό και μία μερίδα φρούτων.

Δεν επαρκεί ο χρόνος.

Αν ο χρόνος εμποδίζει να έχετε ένα καλό πρωινό, φτιάχτε το από το βράδυ. Για παράδειγμα, η βρώμη θέλει λίγα λεπτά, για να ετοιμαστεί και μπορεί να καταναλωθεί άνετα μετά από μερικές ώρες.

Τρώτε ενώ κινείστε.

Για άλλη μια φορά, η έλλειψη χρόνου φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για μια υγιεινή διατροφή. Αν φάτε κάτι στα γρήγορα, αυτό πιθανότατα να οδηγήσει σε ανθυγιεινό σνακ αργότερα. Αν δεν μπορείτε να φάτε το πρωί, καλό θα ήταν το επόμενο γεύμα σας να είναι πλούσιο σε πρωτεϊνες και λαχανικά.

Ετσι, λοιπόν, μικρές αλλαγές στο πρωινό μπορούν να κάνουν τη διαφορά, όταν μάλιστα πρόκειται για τη διατήρηση ενός υγιούς σώματος αλλά και την επίτευξη στόχων απώλειας βάρους.

Πηγή: Byrdie / Εικόνα Unsplash

Advertisements

2 Comments

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.