Τι χρειάζεται να τρώτε το πρωί για να χάσετε βάρος

Ξέρετε ότι το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, προκειμένου να αδυνατίσετε;

Δύο διατροφολόγοι, οι Στέφανι Κλαρκ (Stephanie Clarke) και Γουίλοου Τζάρος (Willow Jarosh), παρουσίασαν την τέλεια «εξίσωση» για ένα πρωινό, που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Ξεκινώντας από τις θερμίδες, στόχος είναι το γεύμα να κυμανθεί γύρω στις 300 με 350. Κι αν εργάζεστε πιο σκληρά, μετρήστε από 350 μέχρι 400 θερμίδες.

Το πρωινό σας πιάτο χρειάζεται να περιλαμβάνει 40 με 55 γραμμάρια υδατάνθρακες. Προτιμήστε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

Η πρωτεϊνη είναι απαραίτητο να καλύπτει περίπου το 15 με 20% των θερμίδων, κάτι που «μεταφράζεται» από 13 μέχρι 20 γραμμάρια. Τα αυγά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι αποτελούν καλές πηγές πρωτεϊνών.

Τα λίπη χρειάζονται σε ποσότητες μέχρι 15 γραμμάρια, με άλλα λόγια στο 35% των συνολικών θερμίδων του πρωινού. Αντί των κορεσμένων λιπών όπως μπέικον και τυρί, επιλέξτε μονοακόρεστα όπως ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς και σπόρους αλλά και βούτυρα που παρασκευάζονται από αυτά, καθώς και αβοκάντο.

Επίσης, το πρωινό σας είναι απαραίτητο να αποτελείται κι από φυτικές ίνες. Έξι γραμμάρια αρκούν. Αχλάδια, μήλα, πράσινα λαχανικά, ξηροί καρποί, σπόροι, δημητριακά ολικής άλεσης βοηθούν να επιτύχετε τον στόχο.

Σε ό,τι αφορά τη ζάχαρη, προσπαθήστε να μην υπερβείτε τα έξι γραμμάρια, δηλαδή περίπου ενάμισι κουταλάκι του γλυκού σε οποιαδήποτε γλυκαντική ουσία (λευκή ζάχαρη, καστανή ζάχαρη, μέλι κ.α.).

Τέλος, να έχετε κατά νου ότι η καλύτερη στιγμή για να καταναλώσετε το πρωινό σας είναι από μισή μέχρι μία ώρα από τότε που σηκωθήκατε από το κρεβάτι σας.

Πηγή: Popsugar / Εικόνα Pexels / Επιμέλεια ΠΡΩΙΝΟ

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.