Ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε στο πρωινό αν έχετε αρτηριακή πίεση

Είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Αν η υψηλή αρτηριακή πίεση αφεθεί χωρίς θεραπεία, μπορεί να εμφανιστούν σοβαρές επιπλοκές όπως καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια.

Έτσι, όταν πρόκειται για το πρώτο γεύμα της ημέρας, ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε, για να διατηρείτε την αρτηριακή σας πίεση υπό έλεγχο;

Ένας κανόνας που χρειάζεται να θυμάστε -και αφορά όλα τα γεύματα κι όχι μόνο το πρωινό- είναι το λίγο αλάτι.

Το αλάτι προκαλεί το σώμα να συγκρατεί το νερό. Αν τρώτε πολύ από αυτό, το επιπλέον νερό που αποθηκεύεται στο σώμα, αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Επίσης, το πολύ αλάτι κάνει να φάρμακα για τη συγκεκριμένη πάθηση να μην λειτουργούν.

Σ΄ αυτό το πλαίσιο, το ψωμί και τα δημητριακά μπορεί να περιέχουν πολύ αλάτι, οπότε πρέπει να ελέγχετε τις ετικέτες τους. Ακόμη, ως γνωστόν, τα καπνιστά ψάρια όπως ο σολομός, το μπέικον και τα λουκάνικα περιέχουν αρκετό αλάτι.

Ποια, λοιπόν, τρόφιμα μπορείτε να τρώτε για πρωινό;

Μία λύση είναι τα φρούτα, καθώς δεν έχουν πολλές θερμίδες, είναι πλούσια σε καλές ίνες και γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Επίσης, τα δημητριακά ολικής αλέσεως αποτελούν μια καλή επιλογή, παράλληλα με την κατανάλωση λαχανικών, το αγελαδινό και ημι-αποβουτυρωμένο γάλα, το γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, αλλά και τα τυριά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Ακόμη, τα αυγά μπορούν να είναι χρήσιμη πηγή πρωτεϊνών και μετάλλων, όταν καταναλώνονται με μέτρο.

Εάν είστε οπαδός κρέατος για πρωινό, συνιστάται η επιλογή λιπαρών ψαριών, όπως το σκουμπρί.

Το ψωμί είναι ένα βασικό στοιχείο πρωινού για πολλούς ανθρώπους. Ωστόσο, η καλύτερη επιλογή είναι να φτιάξετε το δικό σας ψωμί χωρίς αλάτι. Αν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τότε επιλέξτε ένα ολικής αλέσεως ψωμί αντί για λευκό.

Πηγή: Express / Εικόνα Unsplash / Επιμέλεια ΠΡΩΙΝΟ

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.