Ποιες επιλογές κάνουν ένα πρωινό κακό;

Μην χαλάτε το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το πρωινό έχει σημασία, καθώς παρέχει στο σώμα τα «καύσιμα» που χρειάζεται, για να λειτουργήσει. Και μια κακή επιλογή για πρωινό μπορεί να χαλάσει τα επίπεδα ενέργειας για το υπόλοιπο της ημέρας σας.

Το πρωινό είναι σημαντικό για λόγους που έχουν να κάνουν με το πώς αισθάνεστε.

Όμως, όταν προσπαθείτε να χάσετε θερμίδες παρακάμπτοντας το πρωινό, είναι πολύ πιθανό να βιώσετε χαμηλά επίπεδα ενέργειας το πρωί και αυξημένη λαχτάρα για φαγητό στη διάρκεια της ημέρας.

Πολλοί στηρίζονται στο «ξύπνημα» που τους παρέχει η καφεΐνη ή ένα ενεργειακό ποτό. Ωστόσο, αυτή η μέθοδος είναι ασταθής. Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό, αλλά το σώμα προσαρμόζεται σ΄ αυτή και δημιουργεί επίπεδο ανοχής. Έτσι, χρειάζεται όλο και περισσότερη καφεΐνη για ενέργεια. Για αυτό, το καλύτερο είναι να μην παραλείπετε να «φορτώνετε» τον οργανισμό σας με τροφές!

Επιπλέον, μια κούπα καφέ δεν φτάνει, για να ενυδατωθεί το σώμα, με δεδομένο ότι έχει κοιμηθεί αρκετές ώρες. Η κατανάλωση νερού είναι σημαντική καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά κρίνεται απαραίτητη κυρίως το πρωί.

Αρκετοί τρώνε ένα γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή παραλείπουν το βούτυρο στο τοστ. Αν και φαίνεται μια υγιεινή επιλογή, στην πραγματικότητα δεν είναι. Τα λίπη αποτελούν βασικό συστατικό σε μια θρεπτική διατροφή. Η προσθήκη υγιεινών λιπών στο πρωινό σας, όπως μερικές φέτες αβοκάντο, μπορεί να βοηθήσει να μην αισθάνεστε πεινασμένοι.

Ακόμη, ένα μπολ δημητριακών ή μια φέτα ψωμιού με μαρμελάδα μπορεί να αποτελούν μια σημαντική πηγή ενέργειας για το σώμα, αλλά δεν είναι η μοναδική τροφή που χρειάζεστε. Μία μερίδα φρούτων θεωρείται μια πολύ καλή επιλογή, για να προστεθεί στο πρωινό.

Επίσης, κάποιοι ξεκίνησαν να παραλείπουν τους κρόκους των αυγών από φόβο για χοληστερίνη, αλλά αν τρώτε ένα ή δύο αυγά μερικές ημέρες την εβδομάδα, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Ο κρόκος έχει όλα τα βασικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον οργανισμό, όπως φυλλικό οξύ, βιταμίνη D, χολίνη, σίδηρο και πολλά άλλα.

Ακόμη, αν νομίζετε με τις μπάρες δημητριακών, καλύπτετε τις ανάγκες σας, κάνετε πιθανότατα λάθος. Κι αυτό, γιατί μπορεί να μην έχουν αρκετή θρεπτική αξία από πρωτεΐνες και λίπη. Συνήθως έχουν περισσότερη ζάχαρη από οτιδήποτε άλλο, αφήνοντας σας ξανά πεινασμένους για άλλη μία μπάρα.

Τα δημητριακά και το γάλα μπορεί να είναι επαρκές πρωινό, αλλά έχει να κάνει με το είδος που επιλέγετε. Πολλά δημητριακά δεν περιλαμβάνουν θρεπτικά συστατικά όπως ξηρούς καρπούς, σπόρους ή φρούτα και αντ ‘αυτού βασίζονται κυρίως στη ζάχαρη.

Δώστε λίγο χρόνο στην κατανάλωση του πρωινού και μην είστε βιαστικοί. Ετοιμάστε κάτι από το βράδυ.

Επιπλέον, αποφύγετε την κατανάλωση καφέ χωρίς να φάτε τίποτε, καθώς διεγείρει την παραγωγή του οξέος του στομάχου.

Και τέλος, πριν κλείσετε την πόρτα πίσω σας, απολαύστε μερικά φρούτα καθώς έχουν φυτικές ίνες και πολλά άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Πάνω από όλα, όμως, είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να ενεργοποιηθείτε με φυσικά σάκχαρα.

Πηγή: The Daily Meal / Εικόνα Unsplash / Επιμέλεια ΠΡΩΙΝΟ

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.