Ποια είναι τα καλύτερα πρωινά για απώλεια βάρους

Ενα καλό πιάτο δίνει ενέργεια και παράλληλα, αποτρέπει τον κίνδυνο υπερκατανάλωσης τροφής για το υπόλοιπο της ημέρας.

Οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες μπορεί να έχουν λιγότερο σπλαχνικό λίπος και φλεγμονή, όπως διαπιστώθηκε σε έρευνα που έγινε το 2012 σε έφηβους.

Μια άλλη μελέτη του 2015 έδειξε ότι ένα πρωινό γεμάτο με φυτικές ίνες βοήθησε να χαθεί βάρος, αλλά και να βελτιωθούν τα συμπτώματα του μεταβολικού συνδρόμου, που αποτελεί παράγοντα κινδύνου για τον διαβήτη.

Επίσης, η κατανάλωση πρωτεϊνών το πρωί μπορεί να υποστηρίξει το χάσιμο κιλών. Μια ανάλυση του 2014 αποκάλυψε ότι η πρωτεΐνη κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο «γεμάτοι», αλλά και να καίνε περισσότερες θερμίδες.

Οι ειδικοί προτείνουν να αποφεύγουμε την προσθήκη ζάχαρης σε τροφές και ροφήματα του πρωινού, να καταναλώνουμε τα φρούτα ολόκληρα και όχι με τη μορφή χυμού αλλά και να αντικαταστήσουμε λευκό ψωμί, ζυμαρικά και κουλούρια με επιλογές δημητριακών ολικής άλεσης.

Ολόκληρο το σιτάρι προσφέρει μεγαλύτερη θρεπτική αξία και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρδιακών παθήσεων. Κι αυτό, γιατί οι κόκκοι ολικής αλέσεως είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, οι οποίοι βοηθούν στην απώλεια βάρους και μειώνουν τη δυσκοιλιότητα.

Στην ερώτηση αν χρειάζεται να τρώμε πρωινό, σε μια προσπάθεια να αποφύγουμε να προσθέσουμε άλλο ένα γεύμα στη διάρκεια της ημέρας, αρκεί να γνωρίζετε το εξής: κάπου 13 μελέτες έδειξαν ότι η μη κατανάλωση πρωινού είχε μέτρια αποτελέσματα στο χάσιμο βάρους.

Για μερικούς ανθρώπους, η παράλειψη του πρωινού οδηγεί στην υπερκατανάλωση τροφής κατά το μεσημέρι. Και με αυτόν τον τρόπο, η αποφυγή του μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη κατανάλωση θερμίδων, υπονομεύοντας την απώλεια βάρους.

Στο πλαίσιο αυτό, διαιτολόγοι έχουν προτείνει διάφορα πρωινά, ομαδοποιώντας τον κόσμο με βάση κάποια γενικά χαρακτηριστικά στις επιλογές διατροφής τους ή προβλημάτων υγείας.

Ετσι, λοιπόν, όσοι είναι χορτοφάγοι μπορούν να επιλέξουν για πρωινό, δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα, γιαούρτι με μικρά κόκκινα φρούτα ή μπανάνες, δυο φέτες τυρί τσένταρ με μια χούφτα ξηρούς καρπούς, βραστό αυγό, ελαφρώς αλατισμένο, αβοκάντο με τυρί cottage, αυγό ποσέ (μελάτο) σε μια φέτα ολικής άλεσης ή μια απλή ομελέτα.

Για τους ανθρώπους που ακολουθούν μια διατροφή βέγκαν, προτείνονται φυστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου σε μια φέτα ολικής άλεσης, πλιγούρι βρώμης με βατόμουρα, φράουλες ή σμέουρα κι ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι, δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα αμυγδάλου ή σόγιας, αβοκάντο σε μια φέτα ψωμιού ολικής άλεσης, σμούθι με αβοκάντο, μπανάνα, κατεψυγμένα μούρα και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Οσοι αγαπούν το κρέας, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα σάντουιτς κοτόπουλου με μαρούλι σε ψωμί ολικής αλέσεως, καναδικό μπέικον με αυγά ή λουκάνικα γαλοπούλας μαγειρεμένα με λαχανικά.

Ακόμη, όσοι έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, το γάλα χωρίς λακτόζη και τα υποκατάστατα του γάλακτος όπως για παράδειγμα το γάλα αμυγδάλου αποτελούν μερικές πολύ καλές λύσεις.

Για τους αλλεργικούς στους ξηρούς καρπούς, οι φακές, οι σπόροι τσία και η κινόα είναι μερικές υγιεινές επιλογές.

Οι άνθρωποι που δεν μπορούν να φάνε αυγά θα πρέπει να εξετάσουν ιδέες με άπαχα κρέατα.

Οσοι έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, μια πρόταση για το πρωινό τους είναι η κατανάλωση τροφίμων υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες όπως αυγά ή άπαχα κρέατα με σπανάκι και μαγειρεμένες ντομάτες.

Οσοι έχουν διαβήτη, πρέπει να διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους σε χαμηλά επίπεδα. Μερικές επιλογές για αυτούς είναι ομελέτα με σπανάκι, βραστά αυγά, μια χούφτα ξηροί καρποί, άπαχα κρέατα με σπανάκι ή κέιλ.

Οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι συνήθειες του πρωινού μπορούν να υποστηρίξουν την απώλεια βάρους, αλλά το πώς αυτό λειτουργεί από άτομο σε άτομο ποικίλλει. Έτσι, ένας διαιτολόγος ή γιατρός μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή του σωστού σχεδίου γεύματος.

Πηγή: MediacalNewsToday / Εικόνα Unsplash / Επιμέλεια ΠΡΩΙΝΟ

Περισσότερα:
ΑΡΧΙΚΗ
ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ
ΓΟΥΛΙΕΣ
ΝΑ ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕ!
ΤΙ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ
TWITTER
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επισκεφτείτε ακόμη το Snoopit24 και το Cookouzin

Advertisements

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.