Η πρωτεΐνη στο πρωινό

Αν δεν την έχετε, βάζετε σε περιπέτεια τον μεταβολισμό σας.

«Δεν παίζει ρόλο τι γεύμα είναι, αλλά το πιάτο σας πρέπει να είναι μισό με φρούτα και λαχανικά, ένα τέταρτο με προϊόντα ολικής άλεσης κι ένα τέταρτο πρωτεΐνη», δήλωσε η Κρίστα Γιόντα Λατόρτσι (Krista Yoder Latortue).

Η πρωτεΐνη δεν παρέχει μόνο το καύσιμο, για να σας βοηθήσει να φύγετε από το σπίτι. «Αν έχετε μόνο υδατάνθρακες στο πρωινό, ο μεταβολισμός σας θα είναι εκτός λειτουργίας για όλη την ημέρα», ανέφερε η διαιτολόγος.

«Το πόσο πεινασμένοι αισθάνεστε, βασίζεται σε δύο παράγοντες: πόσο τρώτε και τι τρώτε. Εάν δεν τρώτε πρωτεΐνη στο πρωινό, θα πάτε πεινασμένοι στο μεσημεριανό. Κι όταν είστε πεινασμένοι, θα κάνετε φτωχότερες επιλογές», τόνισε η Λατόρτσι.

Σύμφωνα με την ίδια, η ακριβής ποσότητα πρωτεΐνης που χρειάζεται να καταναλώνεται, εξαρτάται από το βάρος και το επίπεδο της δραστηριότητας. Για παράδειγμα, οι περισσότερες γυναίκες χρειάζονται περίπου 80 με 100 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα.

«Δεν χρειάζεται να φάτε ένα πλούσιο πρωινό σε κρέας και αυγά, για να πάρετε αρκετές πρωτεΐνες. Θα μπορούσε να είναι αυγά και τυρί με φρούτα», σημείωσε η διαιτολόγος.

Σύμφωνα με την ίδια, πρέπει να μείνουμε μακριά από σκόνες. Το καλύτερο στοίχημα είναι να λαμβάνεται η πρωτεΐνη από τις τροφές.

«Οι προφανείς πηγές προέρχονται από ζώα, όπως κοτόπουλο, βόειο κρέας, γαλοπούλα, αυγά, γάλα, τυρί, γιαούρτι», ανέφερε. «Ωστόσο», πρόσθεσε, «εξετάστε και φυτικές πηγές, όπως όσπρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους».

Πηγή: Women’sHealth / Εικόνα Pixabay /Επιμέλεια ΠΡΩΙΝΟ

Περισσότερα:
ΑΡΧΙΚΗ
ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ
ΓΟΥΛΙΕΣ
ΝΑ ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕ!
ΤΙ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ
TWITTER
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επισκεφτείτε ακόμη το Snoopit24 και το Cookouzin

Αν θέλετε να πείτε κάποια πράγματα,

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.